Get Adobe Flash player

Vėlų spalio 27d. vakarą būrys Lizdeikos gimnazijos pirmokų, lydimi mokytojų Nijolės Andrušaitytės, Gitanos Abromikienės ir Redos Maselskienės, išvyko į pažintinę – edukacinę ekskursiją po Lenkiją.

kro_1 kro_2 kro_3

Pirmąją dieną aplankėme didžiausią Lenkijos piligrimų centrą – Čenstakavos vienuolyną. Matėme garsiąją vienuolyno Dievo Motinos ikoną. Apžiūrėję vienuolyną nuvykome į įspūdingo grožio miestą Krokuvą. Visą dieną praleidome senajame Krokuvos mieste ir susipažinome su įžymybėmis: didžiausia Europoje Turgaus aikšte, Šv. Marijos bazilika, Rotušės bokštu. Didelį įspūdį paliko Vavelio kalva. Iš čia atsivėrė nuostabaus grožio karališkoji Vavelio pilis ir gotikinės Katedros vaizdai. Stebino įspūdinga statinių architektūra. Gidė papasakojo apie Katedroje palaidotus Lenkijos ir Lietuvos valdovus, kurie valdė ir gyveno XIV–XVI amžiuje. Įkopę į Katedros bokštą žavėjomės didžiausiu Lenkijos varpu, kuris, anot krokuviečių, turi magiškų galių.

Antrąją dieną autobusas pasuko į garsiąsias Veličkos druskų kasyklas. Nusileidę 135 metrus po žeme atsidūrėme įspūdingoje 2,5 km trasoje. Čia sužavėjo gausi ekspozicija, pasakojanti apie sunkų kalnakasių darbą XIII a. Tą laikotarpį primena įvairios skulptūros, pagamintos iš druskos. Požemyje apžiūrėjome Šv. Kingos bažnyčią. Bažnyčioje iš druskos iškaltas altorius, Šventųjų skulptūros, išskaptuoti paveikslai.

Dvi dienos kaimyninėje Lenkijoje prabėgo labai greitai. Namo grįžome pilni įspūdžių. Pagilinome istorijos, geografijos, lietuvių ir užsienio kalbų žinias. Dėkojame klasės auklėtojai Nijolei Andrušaitytei ir lydėjusioms mokytojoms už įspūdingą ekskursiją.

Kotryna Žukauskaitė, 1E klasės mokinė

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter