Get Adobe Flash player

laisvi_drugeliai Jaunas žmogus turi ugdytis vidinį poreikį aktyviai veikti, gebėti analizuoti kultūrinę, etninę, politinę, socialinę įvairovę. 2B ir 2C klasių mokiniai, lydimi klasės auklėtojų L. Duglas ir L. Semeniukienės, spalio25 d. vyko į Panevėžio J. Miltinio dramos teatrą žiūrėti D. Kazlausko režisuoto spektaklio „Laisvi drugeliai“. Integruota biologijos, matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros pamoka netradicinėje aplinkoje – teatre yra vienas iš netradicinių būdų, kaip motyvuoti mokinius aktyviai veiklai, siekiant geriau pažinti socialinę aplinką ir kultūrą, o įgytas žinias bei įgūdžius pritaikyti sprendžiant kasdieninio gyvenimo problemas. Integruotos pamokos tikslas padėti mokiniams ugdytis komunikavimo lietuvių kalba ir literatūrinę (kultūrinę) kompetencijas, kūrybinį ir kritinį mąstymą, pakartoti žmogaus jutimo organų sandarą ir išsiaiškinti jų svarbą žmogaus gyvenime, skaičiuoti ir planuoti savo biudžetą, kelionės sąmatą.

L. Geršo pjesėje „Laisvi drugeliai“ gvildenamos problemos – amžinos ir aktualios visais laikais: vaikų ir tėvų santykis, jaunatviška meilė ir įsipareigojimas, atsakomybė ne tik už savo gyvenimą, bet ir kito likimą. Dėl šios priežasties spektaklis yra ypač aktualus paauglių auditorijai. Integruota biologijos, matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros pamoka netradicinėje aplinkoje – teatre yra vienas iš netradicinių būdų, kaip motyvuoti mokinius aktyviai veiklai, siekiant geriau pažinti socialinę aplinką ir kultūrą, o įgytas žinias bei įgūdžius pritaikyti sprendžiant kasdieninio gyvenimo problemas. Remdamiesi matytu spektakliu, autoriaus biografijos, istoriniu bei kultūriniu kontekstu mokiniai rašė recenziją ir kritiškai įvertino spektaklį, aptarė vertybines nuostatas. Be to, remdamiesi spektaklio medžiaga, aptarė pojūčius, kuriais neregys gali jausti ir pažinti pasaulį. Kurdami „Minčių žemėlapį“, nurodė klausos, odos jutimų, cheminių, kūno padėties pojūčių reikšmę akliesiems. Taip pat sudarė kelionės maršrutą, planavo ir apskaičiavo savo biudžetą.

Mokiniai teatre išgyveno stiprias emocijas, diskutavo aktualia tema – neįgaliųjų integracija į sociumą. Suprantama, jog teatro aplinka ir jame patirti išgyvenimai ugdo estetinę grožio pajautą ir skatina domėtis šalies kultūriniu gyvenimu.

Gitana Abromikienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

EN
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
AR APTARIATE MOKYMO(SI) REZULTATUS SU TĖVAIS?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien359
mod_vvisit_counterVakar1327
mod_vvisit_counterŠią savaitę5859
mod_vvisit_counterŠį mėnesį32218