Get Adobe Flash player

Pedagogo profesija įpareigoja aktyvios profesinės karjeros laikotarpiu mokytojus nuolat ugdytis bendrąsias, didaktines ir dalykines kompetencijas. Lizdeikos gimnazijos matematikos mokytojos jau antrus metus aktyviai dalyvauja projekte „Tikras matematikos pokalbis“, kurį finansuoja Europos Komisijos Erasmus+ programa. Gruodžio 4–5 dienomis Italijoje Tarkvinijos mieste vyko šio projekto koordinatorių susitikimas. Lizdeikos gimnazijai atstovavo gimnazijos direktorė Ina Bajarauskaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Skirmantė Petraitienė bei matematikos mokytojos metodininkės Laima Duglas ir Laimutė Indilienė. Matematikos mokytojos kartu su Anglijos, Olandijos, Italijos, Turkijos ir Lenkijos mokytojais ankstesniuose susitikimuose išskyrė sunkiausiai sprendžiamų greitosios daugybos formulių pritaikymo uždavinius ir nutarė sudaryti uždavinyną, padėsiantį pagerinti šio tipo uždavinių sprendimo rezultatus. Buvo aptarti ir metodai, kaip naudotis naujuoju produktu. Nors ruošiamas leidinys numatomas anglų kalba, bet tai ne trukdo, o tik gerina mokytojų ir mokinių anglų kalbos žinias.

img_24821 img_24901 img_24931 img_25071 img_25191 img_25661 img_25821 img_25982

Kiekvienos šalies matematikos mokytojai namuose turėjo atlikti namų darbus ir paruošti geometrijos temos pristatymą. Jungtinės Karalystės ir Olandijos mokytojai iškėlė „Lygiųjų trikampių|“ mokymo problemas ir jų sprendimo gaires bei metodus. Lenkijos, Turkijos, Italijos ir Lietuvos užduotis buvo aptarti „Panašiųjų trikampių“ mokymo problemas, būdus ir metodus. Lizdeikos gimnazijos matematikos mokytojos pasidalino savo darbo patirtimi ir pristatė „Panašiųjų trikampių“ mokymą mokykloje, kalbėjo apie problemas, su kuriomis susiduriama, bei aiškino, kaip tuos sudėtingus dalykus mokiniams pateikti aiškiau ir veiksmingiau. Buvo akcentuojamas dėmesys dalykų integracijai, ryšiui su gyvenimu ir mokinių patirtimi. Lietuvos mokyklose ypač stengiamasi atsižvelgti į mokinių mokymosi stilių įvairovę ir dirbti taip, kad mokinių, turinčių vizualinį, kinestetinį, girdimąjį stilių, poreikiai būtų patenkinti. Mokėmės vieni iš kitų naujų darbo metodų, dirbdami grupėse diskutavome apie konkrečių temų dėstymo panašumus ir skirtumus. Pasisemta daug idėjų, gauta šūsnis žinių ir informacijos. Koordinatorių susitikimo metu iškeltos naujo susitikimo, kuris vyks Olandijoje, temos ir aptartos naujos užduotys.

Dalyvavimas projekte „Tikras matematikos pokalbis“ suteikė galimybę ne tik tobulinti asmenines ir profesines kompetencijas, bet ir susipažinti su Trakvinijos istorija, kultūra bei papročiais, patirti tos šalies žmonių šilumą ir geraširdiškumą. Išvykos metu aplankėme Tarkvinijos gynybinę sieną, Šv. Marijos bažnyčią, Čivitavekijoje grožėjomės senamiesčiu, istorine Mikelanželo tvirtove, uostu ir kitais įžymiais objektais. Naujai įgytomis žiniomis mokytojos  pasidalins su kolegomis ir taikys kasdieniniame darbe. Šis projektas – naudingas mūsų profesinei veiklai, nes tampame atviresni pokyčiams ir inovacijoms, ruošiamės ir mąstome, kaip įgyvendinti projekto idėjas ir mokytojų iniciatyvas, kaip pritaikyti naujus mokymo metodus. Erasmus+ suteikė puikią galimybę ne tik kelti kvalifikaciją, bet ir keliauti bei pažinti kitų šalių kultūrą, tradicijas, tobulinti užsienio kalbos įgūdžius.

Laimutė Indilienė, Lizdeikos gimnazijos mokytoja

EN
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
AR APTARIATE MOKYMO(SI) REZULTATUS SU TĖVAIS?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien263
mod_vvisit_counterVakar701
mod_vvisit_counterŠią savaitę1809
mod_vvisit_counterŠį mėnesį20299