Get Adobe Flash player

Artėjant šventiniam laikotarpiui Lizdeikos gimnazijos mokiniai tikrai nesnaudžia. Kaip visada juos stebina nauji projektai, organizuojamos kelionės, įdomūs užsiėmimai. Šį kartą Lizdeikos gimnazijos 2A klasės ir suaugusiųjų klasių mokiniai su auklėtojomis Rita Šimkuviene ir Sonata Vaitiekūne nusprendė aplankyti Klaipėdos miestą.

201712_1 201712_2 201712_3 201712_4 201712_5 201712_6 201712_7

Gruodžio 9 dieną, šeštadienį, pajudėjome Klaipėdos link. Mūsų kelionės tikslas buvo aplankyti Pilies muziejų, senamiestį, pasigrožėti kalėdiniais miesto papuošimais ir apsilankyti Klaipėdos dramos teatre. Tik nukeliavus pasitiko žavi gidė, kuri padėjo susipažinti su Klaipėdos pilies istorija, papasakojo apie pilies išplanavimą, archeologinius radinius ir pačią pilies bei miesto kūrimosi istoriją. Įdomūs radiniai, restauruoti pilies požemiai tikrai paliko įspūdį. Be to, sužavėjo ir gido profesija.

Kalėdine nuotaika dvelkiantis miestas leido pasijusti lyg šviesų šou. Klaipėdos centre įžiebta kalėdinė eglė paliko nenusakomą įspūdį – tokia ji buvo jūrinė, o kalėdinė mugė šalia Klaipėdos dramos teatro sužavėjo savo kūrybiškumu ir jaukumu. Pasidarę nuotraukų prie centrinės miesto eglės, klaidžiojome ne tik senamiesčio gatvelėmis, menančiomis praeitį, bet apžiūrėjome ir modernų kruizinių laivų terminalą. Vėliau nusprendėme atsipūsti, šiek tiek pailsėti nuo spaudžiančio šaltuko ir pasistiprinti, tad vieni ėjo į kavinukes, kiti neatsispyrė greito maisto užkandinėms.

Po pietų ėjome į Klaipėdos dramos teatro užkulisius. Ten buvome supažindinti su teatro atsiradimu, žavėjomės įspūdingai restauruotu pastatu, Tragedijos ir Komedijos skulptūromis, tyrinėjome įvairias patalpas, aiškinomės jų paskirtį. Pabuvojome ne tik repeticijų kambariuose, bet ir rekvizito sandėlyje, teatro muziejuje. Nustebino kilimas, kuriuo ėjome, nes jame išausti visi pastatytų spektaklių pavadinimai. Buvo labai netikėta. Visiems buvo malonu ir tai, kad po teatro užkulisius mus vedžiojo buvusi lizdeikietė.

Atėjo laikas ir mūsų spektakliui „Petro Ohėjaus kankinystė“. Tik įėjus į salę visus nustebino sėdimų vietų paskirstymas. Veiksmas vyko salės viduryje, kėdės išdėliotos iš kraštų. Tai buvo įdomus pasirinkimas, nustebinęs kiekvieną žiūrovą. S. Mrožeko pjesė „Petro Ohėjaus kankinystė“ – puikus klasikinės absurdo teatro estetikos pavyzdys. Petras Ohėjus ir jo šeima – eiliniai piliečiai, gyvenantys gana pilkai ir nuobodžiai. Nieko neišsiskiriantys iš daugumos, kol vieną gražią dieną jų gyvenimas staiga ima ir pasikeičia – ima dominti visus iš eilės: valdininkus, mokslininkus, žurnalistus, pramogų verslo atstovus… Privati Ohėjų erdvė staiga tampa vieša. Visi iš eilės ima nurodinėti, kaip jiems gyventi, kaip elgtis ir ką galvoti. Netikėti sprendimai, nuolat besikeičianti aktorių pasirodymo vieta ir kompiuteriniai efektai nepaliko abejingų. Gal kas ir aktoriumi ar kitu teatro darbuotoju panorės tapti.

Kelionė namo buvo pilna klegesio, dalinimosi įspūdžiais, na, o netikėti autobuso vairuotojo linkėjimai ir sveikinimai su artėjančiomis šventėmis taip pat nuteikė maloniai. Už puikią kalėdinę kelionę, naujas patirtis, rūpestį ir kantrybę esame labai dėkingi mus lydėjusioms mokytojoms.

Ema Musneckytė, 2A kl.

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter