Get Adobe Flash player

21219_1 Šiuolaikinio mokytojo uždavinys, kad mokinys gautų ne tik teorinių ir praktinių žinių, bet ir išmoktų spręsti problemas, priimti sprendimus, dirbti komandoje. Kad tai pasiekti mokymui aktyviai naudojami netradiciniai mokymo(si) metodai – integruotos pamokos, projektinė veikla. Atskleisti euro svarbą Europos Sąjungai bei jo įtaką ir naudą europiečių gyvenimui padėjo gimnazijos dalyvavimas MEPA projekte, nes gauta įdomi medžiaga, kurią galime integruoti įvairiose pamokose.

Euras Lietuvoje jau trys metai. Ką davė Lietuvai euro atsiradimas? Ar aš – taip pat sistemos dalis? Asmeninių finansų valdymo įgūdžių svarba: kodėl mano kompiuteris laikui bėgant atpinga? Geras jausmas, kai tu valdai pinigus, o ne jie – tave. Asmeninių finansų biudžetas: kaip įsitikinti, kad pinigai niekur neišgaruoja. Tai keletas klausimų, į kuriuos 1C ir 3 klasių mokiniai atsakymus sužinojo integruotame trumpalaikiame matematikos ir pilietiškumo projekte „Euras kasdienybėje: bendros valiutos privalumai, euras Lietuvoje. Infliacija.“

Projektui įgyvendinti skirtos dvi matematikos pamokos ir dvi pilietiškumo pamokos. Mokiniai per pilietiškumo pamokas išsiaiškino temą „Euro kelias į Lietuvą“, melagingos reklamos žalą. Per matematikos pamokas pakartota procentų tema, bei tema „valiutų kursai, valiutos keitimas“. Praplėtė jau turimas žinias apie infliaciją, lygino kainas Lietuvoje ir Europoje.

Antrojoje matematikos pamokoje dalyvavo Swedbank vadybininkas Mantas Šaltis ir papasakojo apie eurų gamybą, bendros valiutos privalumus, taupymo ir laikymo būdus bei paaiškino, kaip apsisaugoti nuo per televiziją ir internetą greitosios paskolos pasiūlos ir kokią žalą ji padaro žmogui. Matematikos mokytoja ir M. Šaltis vedė viktoriną euro tema, kurios metu už teisingus klausimus mokiniai gavo Swedbank prizus. Projekto metu mokiniai susipažino su euro istorija, bendros valiutos privalumais ir infliacija kas paskatino panagrinėti savo asmenines pajamas bei išlaidas.

Projekto metu buvo naudojama MEPA projekto 4 modulio medžiaga, dirbama grupėse, mokiniai bendradarbiavo, vyko karštos diskusijos. Tokie, netradiciniai projektai, skatina vaikų mokymosi motyvaciją, sudaromos sąlygos kiekvienam patirti sėkmę, kūrybos džiaugsmą. Netradicinės ir gyvenimiškos užduotys skatina mokinius logiškai mąstyti, interpretuoti, atsisakyti standartinių sprendimų algoritmų.

Lizdeikos gimnazija matematikos mokytoja Sonata Vaitiekūnė ir istorijos mokytoja Ana Savickienė

EN
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
AR APTARIATE MOKYMO(SI) REZULTATUS SU TĖVAIS?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien169
mod_vvisit_counterVakar929
mod_vvisit_counterŠią savaitę3609
mod_vvisit_counterŠį mėnesį17831