Get Adobe Flash player

Radviliškio Lizdeikos gimnazija 2020–2021 mokslo metus baigė inicijuodama integruotą ugdymą, veiksmingiausiai įgyvendinamą per projektines veiklas. Vienas iš gimnazijos tikslų – stiprinti humanitarinį ugdymą, kurio dabartinės kartos jaunimui labai trūksta. Jau kurį laiką gimnazija intensyviai ieško ispanų kalbos mokytojo bei mokytojo, kuris mokomuosius dalykus galėtų dėstyti anglų ar prancūzų kalbomis. Šie gimnazijos siekiai puikiai siejasi su atnaujintomis Bendrojo ugdymo programomis.

20210825_1 20210825_2 20210825_3 20210825_4 20210825_5 20210825_6 20210825_7 20210825_8 20210825_9 20210825_10 20210825_11 20210825_12 20210825_13 20210825_14 20210825_15 20210825_16 20210825_17 20210825_18

Viena iš galimybių skatinti mokytis kalbų yra frankofoniški projektai, kuriems įgyvendinti paramą inicijavo Prancūzų ambasada Lietuvoje. Prancūzų kultūros institutas atkreipia dėmesį į mokyklas, skatinančias ne tik prancūzų kalbos mokymąsi, bet ir prancūzų kultūros pažinimą. Prancūzų kultūros institutas Lietuvoje, bendradarbiaudamas su Nacionaline švietimo agentūra, kelioms Lietuvos mokykloms, tarp jų ir Lizdeikos gimnazijai, įteikė Qualité francophone QF ženklą – kokybiško frankofoniško ugdymo ženklą.

Šiais mokslo metais prie daugybės puikių projektinių idėjų, inicijuotų Lizdeikos gimnazijos mokytojų ir mokinių, kilo mintis organizuoti frankofonišką stovyklą. Šioje stovykloje dalyvavo ne tik mokiniai, besimokantys prancūzų kalbos, bet ir tie, kuriems yra įdomi frankofoniška kultūra. Stovyklai pasirinkome poilsiavietę „Sedula“ prie Bridvaišio ežero Tytuvėnuose, čia graži aplinka ir daug erdvės. Susirinko puiki mokinių ir mokytojų komanda, visi bendradarbiaudami mokėsi prancūzų kalbos ir gilino frankofoniškos kultūros žinias. Užduotis kūrė ir veiklas organizavo ne tik Lizdeikos gimnazijos prancūzų kalbos mokytojas Nerijus Maskaliovas, bet ir mokiniai. Trečios klasės mokinės Areta ir Visanta paruošė Kahoot aplinkoje įmantrią viktoriną, privertusią visus dalyvius kūrybiškai pristatyti frankofoniškas emocijas. Mokytojas Nerijus organizavo įvairius žaidimus, kuriuos žaisdami mokėmės prancūzų kalbos.

Frankofoniškai stovyklaudami lizdeikiečiai ne tik pagilino prancūzų kalbos ir kultūros žinias, bet ir puikiai praleido laiką stiprindami savo bendruomeniškumą bei tobulindami kūrybiškumo, tolerancijos, atsakingumo, problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius. Stovykloje mokytojai dar kartą įsitikino, kad mokymasis per praktinius dalykus yra efektyvesnis ir įdomesnis, šios stovyklos įžvalgos turės įtakos ne tik kalbos mokymuisi, bet ir istorijos, geografijos, literatūros ir kitų dalykų žinių gilinimui bei veiksmingesnių pamokų organizavimui.

Labai smagu pasidžiaugti šauniais lizdeikiečiais: talentingais, žingeidžiais, pozityviais ir atsakingais mokytojais bei mokiniais, kurie smalsūs bei atviri naujiems ir jau patirtiems dalykams. Tikimės tęsti šį pradėtą frankofoniškos stovyklos projektą, ieškodami naujų idėjų, padedančių stiprinti humanitarinį ugdymą gimnazijoje.

Skirmantė Petraitienė, Lizdeikos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, anglų k. mokytoja

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien7
mod_vvisit_counterVakar0
mod_vvisit_counterŠią savaitę7
mod_vvisit_counterŠį mėnesį7