Get Adobe Flash player

erasmus Lizdeikiečiai tęsia Erasmus+ tarptautinius projektinius mokymus. Šią savaitę spalio 16–20 dienomis vyksta projekto „Robotika ir emocijos“ mokymai Bragoje Portugalijoje. Lizdeikiečių komanda 2020 m. prisijungusi prie Arkas Bilim ve Sanat Merkezi talentingų ir gabių mokyklos Izmire inicijuoto projekto „Emocijos ir robotika“, skirtingų kultūrų, švietimo sistemų ir žmonių studijos. Projekte dalyvauja ne tik Italijos, Portugalijos mokyklos, nevyriausybinių organizacijų iš Rumunijos ir Nyderlandų, bet ir mokslininkai iš Turkijos Ankaros ir Nyderlandų Apeldorno universitetų. Visa ši gausi mokyklų, vyriausybinių organizacijų ir universitetų komanda mokosi robotikos įgūdžių ir stiprina emocinę būseną, analizuoja kaip robotika veikia jaunimo emocijas ir koks poveikis gali būti emocijų stiprinimui. Lizdeikos gimnazija turėjo ypatingą naudą dalyvaujant šiame projekte. Gimnazijoje pradėtas mokyti programavimo ir robotikos dalykas, gimnazija įsigijo Lego Spike Prime ir Arduino UNO robotų rinkinius, pradėtas įrenginėti 15 vietų robotikos kabinetas.

20240207_4 20240207_5 20240207_6 20240207_7 20240207_8 20240207_9 20240207_10 20240207_11 20240207_12 20240207_13 20240207_14

Pirmoji mokymosi diena skirta įvertinti mokinių patirtį ir rezultatą. Mokiniai dalyvavo emocijų vertinimo veiklose, pasidalino savo patirtimi. Kiekvienos mokyklos partnerės patirtis labai skirtinga. Turkų mokiniai turi gerus įgūdžius ir geba sukonstruoti sudėtingus robotukus. Italijos, Lietuvos ir Portugalijos mokinių patirtis ir įgūdžiai žemesni. Mokiniai pasidalino, ką jie išmoko ir kokios emocijos juos apgaubia. Antroji dienos pusė buvo skirta robotikos žinių taikymui. Tarptautinėse mokinių grupelėse, naudojant Arduino detales, mokiniai kodavo, programavo Arduino modeliukus, reaguojančius į aplinkos santykinės drėgmės nustatymą, rašė programos kodą drėgmės indikacijai išreikšti šviesos diodų pagalba. Mokiniai ir mokytojai susipažino su mokykloje mokomais dalykais ir ugdymo sistema, įvertino privalumus ir skirtumus su kitų partnerių ugdymo sistemomis ir praktikomis. Pirma diena buvo labai sunki, lietuvių delegacija, keturi mokytojai ir aštuoni mokiniai keliavo visą naktį be poilsio, todėl vakaras buvo skirtas poilsiui ir susipažinimui su Bragos architektūros paveldu.

Pirmoji mokymosi diena skirta įvertinti mokinių patirtį ir rezultatą. Mokiniai dalyvavo emocijų vertinimo veiklose, pasidalino savo patirtimi. Kiekvienos mokyklos partnerės patirtis labai skirtinga. Turkų mokiniai turi gerus įgūdžius ir geba sukonstruoti sudėtingus robotukus. Italijos, Lietuvos ir Portugalijos mokinių patirtis ir įgūdžiai žemesni. Mokiniai pasidalino, ką jie išmoko ir kokios emocijos juos apgaubia. Antroji dienos pusė buvo skirta robotikos žinių taikymui. Tarptautinėse mokinių grupelėse, naudojant Arduino detales, mokiniai kodavo, programavo Arduino modeliukus, reaguojančius į aplinkos santykinės drėgmės nustatymą, rašė programos kodą drėgmės indikacijai išreikšti šviesos diodų pagalba. Mokiniai ir mokytojai susipažino su mokykloje mokomais dalykais ir ugdymo sistema, įvertino privalumus ir skirtumus su kitų partnerių ugdymo sistemomis ir praktikomis. Pirma diena buvo labai sunki, lietuvių delegacija, keturi mokytojai ir aštuoni mokiniai keliavo visą naktį be poilsio, todėl vakaras buvo skirtas poilsiui ir susipažinimui su Bragos architektūros paveldu.

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien5
mod_vvisit_counterVakar0
mod_vvisit_counterŠią savaitę5
mod_vvisit_counterŠį mėnesį5