Antroji vizito Saint Malo La Providence licėjuje diena skirta pamokų stebėjimui. Mokytojai susitikime su licėjaus kolegomis aptarė švietimo sistemos ypatumus abiejose šalyse, dalinosi patirtimi, kokią pagalbą mokiniui teikia mokinio padėjėjai, kokiems mokiniams jie yra skiriami. Lizdeikiečius ypač domino Prancūzijos mokytojų patirtis, kaip yra organizuojamas ugdymo procesas, kai klasėje mokosi specialiųjų poreikių vaikai. Taip pat buvo pristatyti ir kiti licėjuje vykdomi Erasmus+ projektai, o šio projekto koordinatoriai aptarė prancūzų vizitą Lietuvoje.
Pamokų stebėjimas ir lietuvių mokinių įtraukimas į ugdomąsias veiklas – įdomi ir prasminga veikla. Pirmiausia, ką pastebėjome, tai pamokų trukmė – 50 min. ir kai kuriose pamokose dirba du mokytojai. Viena iš tokių pamokų – jungtinė matematikos ir architektūros pamoka. Pasak lizdeikiečių, pamoka buvo įdomi, mokiniai dirbo grupėse, aktyviai diskutuodami tarpusavyje. Nesutariant dėl sprendimo ar iškilus problemai, mokiniai pirmiausia patys ieškojo sprendimo būdų, tarėsi su kitos grupės mokiniais ir tik paskui konsultavosi su vienu iš dviejų mokytojų. Vienoje iš dviejų informacinių technologijų pamokų Lizdeikos gimnazistai susidūrė su iššūkiu – mokiniai buvo vyresnio amžiaus ir beveik nekalbėjo angliškai, tačiau vis tiek bandė komunikuoti, bendrauti. Šioje pamokoje buvo dirbama su serveriais, testuojamos operacinės sistemos ir serveriai su virtualiomis mašinomis. Antroje IT pamokoje mokiniai dirbo grupėse prie tęstinio šių mokslo metų projekto, susijusio su programavimu ir naujosiomis technologijomis. Atkreipėme dėmesį, kad kabinetai pritaikyti produktyviam darbui, patogiai įrengtos darbo vietos, nauja ir moderni kompiuterinė įranga. Dar viena pamoka – istorija, kurioje analizuojama viena iš II pasaulinio karo temų. Visa pamokos medžiaga suskaitmeninta, mokiniai stebi įvairią filmuotą medžiagą išmaniojoje lentoje, mokytoja paskiria individualias užduotis, mokiniai dirba naudodamiesi planšetėmis. Vyksta nuolatinis mokytojos ir mokinių dialogas. Keliami probleminiai klausimai, diskutuojama. Lizdeikiečiai, vakare aptardami šios dienos pamokas, teigė, kad pamokose atmosfera draugiška, nėra jokios įtampos, mokiniai nebijo kalbėti ir klysti, vieni kitus pataiso, papildo, mokytojai atviri ir laisvai bendraujantys.
Pavakarys buvo skirtas pažintiniam turui po šalia esantį miestelį – austrių sostinę Cancale. Priešais miestelį plyti dumblinos lygumos, kurias nuolat užliejantys potvyniai sukuria puikias sąlygas augti austrėms. Kai kurie iš mūsų pirmą kartą ragavo austres ir tradicinius Bretanės krašto pyragaičius. Tad antroji projekto diena buvo ne tik informatyvi, bet ir įdomi, praturtinusi mus ir prancūziškų skonių įvairove.