Get Adobe Flash player

3–4 dienos

Trečioji ir ketvirtoji dienos La Providence mokykloje buvo skirtos įvairių pamokų stebėjimui bei aptarimui ir kultūrinei-pažintinei veiklai. Lizdeikos gimnazijos mokiniai ir mokytojai, pasidalinę į grupes, dalyvavo prancūzų verslo kalbos užsiėmimuose skirtingo amžiaus mokiniams. Viena grupė dirbo pamokoje, kurioje buvo analizuojama bendravimo su verslo klientais specifika, o kita grupė nagrinėjo viešojo kalbėjimo ir prezentacijos ypatybes. Lizdeikiečiai pristatė savo kraštą, gimtąjį miestą ir Lizdeikos gimnaziją. Taip pat gimnazistai dirbo informacinių technologijų pamokose: vienoje pamokoje pasitelkus dirbtinį intelektą reikėjo sukurti savo video profilį, o kitoje diskutuodami planavo architektūrinį projektą. Matematikos pamoka buvo gana sudėtinga, nes integruotas architektūros dalykas. Mokiniai gavo užduotį pagal eksterjero pavyzdį nuotraukoje ir duotus matavimus, apskaičiuoti ir sukurti interjero planą. Fizikos pamoka vyko laboratorijoje, kurioje moksleiviai atliko optikos praktikos darbą. Projekto koordinatorė Skirmantė Petraitienė susitiko su mokyklos socialine pedagoge ir diskutavo apie specialiųjų poreikių vaikų įtraukimą į ugdomąjį procesą.

20241005_1 20241005_3 20241005_4 20241005_5 20241005_6 20241005_7 20241005_8 20241005_9 20241005_10 20241005_11 20241005_12 20241005_13 20241005_14

Be to, turėjome galimybę susipažinti su Saint Malo miesto istorija, kultūros objektais, iš šio krašto kilusiais mokslo ir kultūros atstovais, stebėti, kaip keičiasi vandens lygis: dieną pakrantė turi gana didelį paplūdimį, o tekant mėnuliui vandens lygis kyla ir visiškai užlieja pakrantę. Procesą, kaip užliejama prieiga į vieną iš salelių, stebėjome nuo senamiestį juosiančios sienos. Lankydamiesi Sen Mišelio kalno vienuolyne ir Dinaro miestelyje aptarėme Normandijos ir Bretanės regionų skirtumus, aiškinomės istorinį kontekstą. Abi dienos buvo kupinos aktyvios veiklos ir informatyvios, tobulinome ne tik pažintines ir komunikacijos, bet ir skaitmenines, socialines ir emocines kompetencijas.

Penktoji diena

Penktoji diena Prancūzijoje skirta refleksijai. Aptardami pamokas lizdeikiečiai atkreipė dėmesį, kad mokiniai visiškai neturi jokių vadovėlių ar pratybų. Visa medžiaga yra skaitmenizuota, užduotis mokiniai atlieka planšetėse, užrašuose pasižymėdami tik tą informaciją, kurią akcentuoja mokytojas. Pamokose dažnai naudojama filmuota medžiaga, o prancūzų kalbos pamokose, mokantis komunikacijos, mokytoja pasitelkia kūno kalbą, imituoja pokalbio situacijas. Taip pat pastebėjome, kad matematikos dalykas dėstomas aukštesniu lygiu nei Lietuvoje, nes yra siejamas su architektūros studijomis. Mokiniai įvardijo, kad kompiuterinė įranga kabinetuose yra nauja ir moderni, taip pat moderniai įrengta fizikos laboratorija. Joje mokiniai dirba poromis su prietaisais, o mokytojas yra konsultantas. Taip pat atkreiptas dėmesys, kad mokiniai yra linkę bendradarbiauti, padėti vienas kitam. Pamokose bendraujama be įtampos, nebijoma klysti, reiškiama nuomonė, diskutuojama. Iš tiesų buvo įdomu pasitikrinti savo žinias, palyginti, ko mokomasi prancūzų mokyklose. Informatikos ir fizikos pamokose puikiai sekėsi atlikti užduotis, lizdeikiečiai buvo pagirti ir įvertinti. Prancūzų pamokose gimnazistės, kurios yra pasirinkusios mokytis prancūzų kalbą, turėjo galimybę praktiškai įsivertinti savo žinias ir gebėjimus. Manome, kad projektinė veikla iš tiesų padeda tobulinti įvairias kompetencijas ir kartu leidžia susipažinti su kitos tautos kultūra. Užmegzta draugystė su prancūzais tęsis, toliau bendrausime virtualioje erdvėje, kilo įvairių idėjų, kaip pristatysime vieni kitiems savo krašto papročius ir tradicijas. Aptartos ir tolesnio bendradarbiavimo Etwining programoje perspektyvos. Be to, lapkričio mėn. laukia susitikimas su prancūzų mokiniais ir mokytoju mūsų gimnazijoje.

Keliaudami namo pasinaudojome galimybe trumpam stabtelėti Prancūzijos sostinėje ir pamatyti miesto pasididžiavimą – Eifelio bokštą. Esame tikri, kad mūsų patirtis Erasmus+ programoje yra vertinga ir motyvuoja dar aktyviau patiems įsitraukti ir paskatinti savo bendraklasius dalyvauti projektinėse veiklose.

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
DofE
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis