- Naujienos
- Ugdymas
- Egzaminai ir PUPP
- Įsivertinimas
- Bendruomenė
- Informacija
- Veikla
- Gimnazijos pasiekimai
- Ugdymas karjerai
- Prancūzų kalba karjerai
- Biblioteka ir skaitykla
- Straipsniai spaudoje
- Paramos-labdaros fondas
- Darbo užmokestis
- Valstybinė kalbos komisija
- Archyvas
- Siūlymai veiklai
- Viešieji pirkimai
- Mokinių pavėžėjimas
- Informacija apie laisvas darbo vietas
- English
- Français

2012 m. Išorės vertinimo išvados
GIMNAZIJOS IŠORINIO VERTINIMO
STIPRIEJI IR TOBULINTINI VEIKLOS ASPEKTAI
Gimnazijos stiprieji veiklos aspektai
1. Kuriamos ir puoselėjamos tradicijos padeda siekti unikalumo (1.1.2.).
2. Geras klasių mikroklimatas skatina mokinių mokymosi motyvaciją (1.1.6.).
3. Skatinamas geras mokinių elgesys ir kuriamas palankus emocinis mikroklimatas (1.3.2.).
4. Skleidžiama informacija apie gimnazijos veiklą padeda kurti gimnazijos įvaizdį (1.4.3.).
5. Lankstus ugdymo planas tenkina mokinių poreikius (2.1.2.).
6. Plati neformaliojo švietimo veikla (2.1.5.).
7. Dauguma mokinių aktyviai įsitraukia į pamokos veiklą (2.4.1.).
8. Geri mokinių pasiekimai olimpiadose, konkursuose, projektuose (3.2.2.).
9. Gimnazija rūpinasi mokiniais (4.1.1.).
10. Kryptingas profesinis informavimas ir konsultavimas (4.4.3.).
Gimnazijos tobulintini veiklos aspektai
1. Mokymo nuostatos ir būdai (2.3.1.).
2. Vertinimo formos ir būdai pamokoje (2.6.1; 2.6.2.).
3. Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas (4.3.).
4. Įsivertinimo rezultatų panaudojimas (5.5.2.).
5. Dalies patalpų pritaikymas pamokos veiklos organizavimui (5.5.3.).

