Get Adobe Flash player

Rugsėjo pirmoji – smagi šventė pirmokams, tėvams, mokytojams ir visiems tiems, kuriems ši diena nepraneša, jog atėjo nauji mokslo metai. Taip ir mums ši diena nepasirodė stebuklinga iki tol, kol kalbant l.e.p. direktorei Inai Bajarauskaitei išgirdome savo klasės vardą. Jis buvo paminėtas ne šiaip sau, pasirodo, būtent mūsų klasė praėjusiais mokslo metais praleido mažiausiai pamokų ir už tai gavo didelį ir svarbų apdovanojimą – 1000Lt pasirinktai  ekskursijai Lietuvoje.

Sunkiai, bet galų gale išsirinkome norimą kelionę. Spalio 26d. autobusas išriedėjo Vilniaus link. Mūsų planuose buvo aplankyti Valdovų rūmus, pasigrožėti Vilniaus senamiesčiu ir pasimėgauti vandens parko pramogomis.

Ekskursija prasidėjo nuo edukacinės dalies – Valdovų rūmų. Vos įžengus į erdvų rūmų kiemelyje mus pasitiko gera nuotaika spinduliuojanti gidė, tai žadėjo nenuobodžias akimirkas vaikštant po rūmus. Ir tikrai, visiškai nenusivylėme šiuo didingu atkurtu pastatu, kurio istorija siekia net XIII amžių. Anot klasės draugų, lietuvių naujam gyvenimui atkurti rūmai nė kiek nenusileidžia užsienyje atstatytoms pilims. Vaikštant kaip valdovams ir dairantis po rūmus,  laikas neprailgo, buvo įdomu pamatyti iki šiol tik nuotraukose regėtus vaizdus ir išvysti menių erdvę, sostų didybę, restauruotus buities apyvokos daiktus, krosnis, rastus papuošalus, gobelenus, net šarvus ir kardus, vienas iš kurių- Aleksandro Jogailaičio XV a. kalavijas, rastas jo karste Vilniaus katedros požemiuose. Visus sužavėjo  iš Sankt Peterburgo valstybinio Ermitažo (Rusija) atkeliavusi karališka Žygimanto Senojo brangenybių skrynutė, dovanota dukteriai Jadvygai Jogailaitei. Skrynutė pagaminta Niurnberge (Vokietija) XVI a, tai  ir meno šedevras, ir neįkainojama brangenybė. Jai sukurti panaudota 6,6 kg sidabro, beveik 700 g aukso, daugiau nei 800 perlų, beveik 370 rubinų, 300 deimantų, safyrų, smaragdų ir įvairių kitų pusbrangių akmenų.

Antroji dalis – pramogos. Pasivaikščiojome po senamiestį, apžiūrėjome gotikinę Šventos Onos bažnyčią, sužavėjusią patį Napoleoną, aplankėme Aušros vartus,  didingąją Arkikatedrą, kurioje ilsisi jaunimo globėjo Šventojo Kazimiero palaikai, akimis palydėjome Gedimino pilį ir patraukėme vandens parko link. Iš jo, kaip ir buvo tikėtasi, grįžome pavargę, tačiau labai laimingi.

Dabar supratome, jog smagu ne tik pamokose nedalyvauti, bet ir gauti dovanų už tai, jog esame geri mokiniai. Puiki dovana, puiki nuotaika, puikus laikas. Ir toliau stengsimės būti geriausi!

2C  klasės mokinė Ema Pauraitė

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter