Get Adobe Flash player

2011 metų, spalio 6 dieną, Lizdeikos gimnazijos 2G klasės mokiniai susiruošė vykti į Šiaulius. Auklėtoja pasiūlė aplankyti Ch. Frenkelio vilą ir pasidomėti kaip leidžiami laikraščiai „Šiaulių krašto“ redakcijoje. Mes nedvejodami sutikom, nes nauja patirtis visuomet į naudą.

Taigi keliavome traukiniu, kuris buvo labiau panašus į modernų autobusą. Išlipę Šiaulių miesto geležinkelio stotyje skubėjome į Ch. Frenkelio vilą, kurioje jau buvo sutarta dėl mūsų atvykimo. Sutartu laiku buvome sutartoje vietoje ir mūsų pažintinė kelionė po įspūdingo grožio vilą prasidėjo. Visų pirma aplankėme moters kambarį, kuriame buvo baroko stiliaus baldai, kurie mena XIX a. metus. Buvome supažindinti, kaip reiktų atskirti baroko stilių nuo kitų. Taipogi moters kambaryje buvo dvi įspūdingos suknelės, kurios leido lengvai įsivaizduoti kaip tuomet atrodė damos. Šiek tiek susipažinę su vilos vidumi, buvome supažindinti ir su XIX a. rūbų stiliumi, kuris tikrai nustebino, o kai kurie pastebėjimai, net šokiravo. Pasibaigus paskaitai apie baroko ir rokoko stiliaus rūbus, buvome mokomi, kaip reikia rišti skareles, nes anais laikais tai buvo svarbus ir labai madingas aksesuaras. Išmokus įmantriai „valdyti“ skareles mus apvedžiojo po visą vilą. Matėme Ch. Frenkelio vilos biblioteką, valgomąjį, salonus ir kitus kambarius.

Pasibaigus ekskursijai po vilą, skubėjome prie garsiosios lapės statulos. Tai - šiauliečio dizainerio Viliaus Purono kūrinys Lietuvos vardo tūkstantmečiui paminėti. Įsiamžinę prie šio įdomaus kūrinio keliavome į susitikimą su „Šiaulių krašto“ darbuotojais.

Atvykus į redakciją mus pasitiko maloni moteris vardu Rūta. Visų pirma ji mums papasakojo apie „Šiaulių krašto“ įsikūrimą, kuriose rajonuose jis leidžiamas, kiek skaitytojų turi ir kitus svarbius faktus. Po to mums parodė reporterės darbo kabinetą, o reporterė papasakoja ką dirba kiekvieną dieną ir kaip keitėsi žurnalisto darbo technologijos nuo seniau iki dabar. Įdomus faktas, jog dabar žurnalistai apklausinėdami žmones visada įsijungia diktofoną, jog turėtų įrodymą ir galėtų pateikti tikrus faktus. Taip pat sulaukėme pasiūlymo parašyti elektroninį laišką į šią redakciją ir pasiūlyti įvairų temų laikraščiui. Į tai tikrai bus atsižvelgta, nes šie darbuotojai turi rašyti tai, kas įdomu žmonėms. Buvome supažindinti ir su kitais darbuotojais, tokiais kaip fotografai, kalbos redaktoriai, maketuotojai. Pasirodo , kad laikraščio atėjimas iki mūsų namų yra be galo sunkus ir kruopštus darbas. Tai atima pakankamai jėgų, bet teigiamas dalykas tas, jog dirbdamas redakcijoje tu lyg visada dirbi tą patį darbą, tačiau kiekvieną dieną vis kitą, nes kasdien vis nauji įvykiai.

Sužinoję apie žurnalistiką, laikraščius nuskubėjome į „Šiaulių duonos“ kavinukę išgerti arbatos ir aptarti įspūdžių. Pasišnekučiavę ir pailsėję keliavome atgal į Šiaulių miesto geležinkelio stotį, į traukinį , kuris mus pargabeno atgal į namus – Radviliškį.

Gabija Senulytė, 2G.

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter