Get Adobe Flash player

Viskas prasidėjo tiesiog nuo pamąstymų. Dažnai pakalbėdavome, pasvajodavome,  kaip smagu būtų nukeliauti į Londoną. Būtent į Londoną, nes girdėjome, kad Londonas yra vienas didžiausių miestų Europoje. Pasitarę su anglų kalbos mokytoja Skirmante Petraitiene, nusprendėme šią mūsų nedidelę svajonę paversti realybe. Susiradę pigių skrydžio bilietų leidomės į kelionę. Kovo 21 dieną sėdome į mikroautobusus, ir pirmyn. Kauno oro uoste susidomėję ir smalsūs įlipome į lėktuvą (mat, kai kuriems tai buvo pirmas skrydis lėktuvu). Po šiek tiek daugiau nei dviejų valandų skrydžio, pilni emocijų riedėjome autobusu į Londoną. Didžiosios Britanijos sostinėje šiek tiek paklaidžiojome, kol suradome savo kuklų viešbutuką. Kupini įspūdžių sumigome negreit, tačiau naktis atrodė labai ilga (gal dėl skirtingo laiko?). Kitos dienos ryte leidomės į kelionę po Londoną. Pirmiausia aplankėme Trafalgaro aikštę su aukšta  admirolo Nelsono kolona. Čia susitikome su mokytoju Deniu, gyvenančiu Londone ir sutikusiu likusią ekskursijos dalį būti nemokamu gidu. Susipažinę  patraukėme prie Big Beno, Vestministerio laikrodžio bokšto, Bekingemo rūmų. Stabtelėjome prie pono Kamerono, JK ministro pirmininko rezidencijos ir kitų vyriausybės pastatų. Šalia Bekingemo rūmų plyti milžiniškas, kupinas žydinčių gėlių Šv. Džeimso parkas.

Nuostabios gamtos apsupty šie objektai  atrodo nepaprasti, tiesiog  stulbinantys. Vėliau važiavome į Gamtos ir mokslo muziejų, kuriame be galo daug žmonių, didelis šurmulys labai vargina. Muziejus turtingas įvairių mokslo ekspozicijų: astronomija, žemės sandara, gamtos stichijos pavojai, faunos evoliucija ir dar daug įdomybių. Nuovargiui įveikti tą popietę nusprendėme pavalgyti pietus greito maisto restorane. Tada aplankėme žymųjį „Covent gardens“ - vieną žymiausių Londono  vietų, užėjome ir į įspūdingą Operos teatrą, vadinamą taip pat „Covent gardens“.  Pradėjus temti, atsisveikinę su mokytoju Deniu, pakrante pėstute keliavome Tauerio tilto link. Tiltas ir pilis atrodo įspūdingai. Keista, tačiau niekaip negalėjome neapsispręsti: Londonas mums labiau patiko dieną ar naktį. Naktis Jaunimo namuose netruko prabėgti. Sekmadienio rytą  vėl į Londono centrą. Planavome aplankyti Viktorijos ir Alberto muziejus, o vėliau - ir Mokslo muziejų. Pirmajame supažinome su įvairių kultūrų istorija ir raida. Beje, Didžiosios Britanijos istorija šiame muziejuje pasirodė kur kas įdomesnė nei tikėjomės. Pamatėme ekspozicijas apie  įvairias kultūras, gyvenusias ir gyvenančias  skirtingais amžiais. Mokslo muziejus taip pat nenuvylė: čia gausu įvairių laikotarpių mokslo išradimų ir atradimų, ateities vizijų, globalinių žemės problemų bei jų sprendimų. Svarbiausia, kad viskas rodoma vaizdžiai, įdomiai. Aplankėme ir „Camden lock“ (Camden turgų). Juk parvežti artimiesiems, draugams lauktuvių norėjome visi. Tada mūsų nedidelė grupelė išsiskyrė, vieni išvažiavome į Madam Tiuso muziejų, kiti pasilikome su Deniu, o susitikę ginčijomės, kuriems buvo įdomiau... Madam Tiuso - tai vaškinių figūrų muziejus, kuriame daugybė įžymių aktorių, kultūros atstovų, rašytojų, mokslininkų, sportininkų, filmų herojų, politikų ar net  nusikaltėlių figūros.  Įspūdinga Britų karališka šeima ir šioms dienoms aktuali pono Putino asmenybė. Turiu pasakyti, kad figūros beveik nesiskyrė nuo tikrųjų išvaizdos.  Kita grupė vakarieniavo turkiškų kebabų restorane. Jau temstant aplankėme Šv. Pauliaus katedrą, čia atsisveikinome su Deniu. Paskutinė naktis viešbutyje... Liūdna, bet reikia ruoštis kelionei... Paskutinę popietę praleidome viename didžiausių prekybos centrų Europoje. Čia tarp įvairiausių parduotuvių suradome skyrių  „Lituanica“ - pardavinėjamos vien lietuviškos prekės.  Londono Liutono oro uoste vėl į lėktuvą. Energingai aptarinėjome pastarųjų dienų įspūdžius, todėl nė nepajutome, kaip atsidūrėme Kaune.

Manau, tai pati geriausia anglų kalbos pamoka, nes kiekvienas galėjome pasitikrinti, kiek išmanome, kokie mūsų įgūdžiai. Be to,  praplėtėme gamtamokslines, istorines bei Britų kultūros žinias. O ir kūrybiniams darbams idėjų netrūksta. Taigi, integruota skirtingų mokomųjų dalykų pamoka tikrai pavyko!

Kernius Petraitis, 2A

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter