Get Adobe Flash player

Saulėtą balandžio 26-osios rytą Lizdeikos gimnazijos suaugusiųjų klasių mokiniai, vadovaujami klasės auklėtojos Sonatos Vaitiekūnės ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Ritos Šimkuvienės, lankėmės Trakų istoriniame nacionaliniame parke.

Pirmasis objektas – Užutrakio dvaro sodybos ansamblis, kuris 1896-1902 m. buvo sukurtas grafo Juozapo Tiškevičiaus ir jo žmonos kunigaikštytės Jadvygos Svetopolk-Četvertinskos iniciatyva. Vaikščiodami puikaus landšaftinio parko takeliais, grožėdamiesi peizažu su skulptūromis, vazomis, gėlynais, sukurtais žymaus prancūzų peizažisto ir botaniko E.F. Andre, žavėjomės dvaro kultūra. Apsilankius dvaro viduje akis patraukė eksponatai ir autentiškas interjeras.

Lydimi geros nuotaikos vykome į Trakus, kur mus pasitiko senos gatvelės ir nacionaliniu karaimų valgiu – kibinais - kvepiančios kavinukės. Paragavę garsiųjų Trakų kibinų patraukėme Galvės ežero link, kur pasigrožėti pavasariška panorama nusprendėme plaukdami laivu. Džiugino gaivus bangų teškenimas, žydinčios pakrantės ir galimybė pastovėti už laivo šturvalo.

Kitas kelionės tikslas – aplankyti didingą, Maironio apdainuotą, Trakų pilį. Jos viduramžiškas paslaptingumas, lydimas gido pasakojimo, sužavėjo ir prikaustė dėmesį. Pilies menių ekspozicijos – tai dar vienas patraukiantis objektas, čia dvelkė didingumas, prabanga, sukrėtė kankinimo įrankiai, stebino riterių atributai.

Išėję iš pilies, nuskubėjome Karaimų gatvele. Mūsų akis patraukė ant kalvos įspūdingai stovinti Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčią, kurioje yra seniausias Lietuvoje ir garsus stebuklais Trakų Dievo motinos paveikslas. Tai ne vieninteliai maldos namai daugiataučiame mieste, čia stovi ir cerkvė, ir  vienintelė iš trijų pasaulyje veikiančių karaimų kenesa.

Kartu su kitais, besidžiaugiančiais saulėta ir šilta pavasario diena, vaikščiojome ir grožėjomės senamiesčio gatvelėmis, Galvės ežero pakrantėje apžiūrėjome tradicinius suvenyrus ir vakarop, dalindamiesi patirtais įspūdžiais, patraukėme namo. Ši kelionė – tai dar viena galimybė praplėsti mūsų, suaugusiųjų klasių mokinių, akiratį, paskatinti apmąstyti istorinį ir kultūrinį Lietuvos paveldą.

Jovita Liutinskienė,

Lizdeikos gimnazijos 12 suaugusiųjų klasės mokinė

EN
Reklaminis skydelis
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
AR APTARIATE MOKYMO(SI) REZULTATUS SU TĖVAIS?

LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter