Get Adobe Flash player

Nors dar tik prasidėjo mokslo metai ir nepabodo sėdėti mokykliniame suole, bet pamokų, vykstančių kitoje edukacinėje aplinkoje, visada laukiame. Tad džiaugėmės, kai 2C klasės mokiniai, lydimi mokytojų  S.Vaitiekūnės, G.Dauneckytės ir G.Abromikienės, ankstų rugsėjo 26 d. rytą išvyko Panevėžio link. Prasidėjo integruota matematikos, lietuvių kalbos ir dailės pamoka. Pirmiausia aplankėme Vadaktėlių bažnyčią, kurioje kunigavo J.Tumas- Vaižgantas. Mokytojos pasiūlė pasigrožėti netoliese esančiu Nevėžio upės kraštovaizdžiu. Nors po kojomis siūbuojantis tiltas kai kam kėlė adrenaliną, bet išvydome nuostabius rudens gamtos vaizdus.  Apžiūrėję pasukome Krekenavos link, skubėjome į Krekenavos regioninio  parko lankytojų centrą, kur užlipę į 30 metrų aukščio apžvalgos bokštą,kuris pastatytas tik šiais metais,  vieni iš pirmųjų lankytojų stebėjome Krekenavos apylinkes. Vėliau užėjome į centrą ir sužinojome, jog ten vyksta ekspozicija gamtos tematika.

Ekzpozicija mums visiems paliko  įspūdį - nė nemanėme, kad pasitelktos informacinės technologijos taip sudomins mus, jaunimą. Po  to vykome į Mėnulio akmens“ skulptūrų parką, kur įrengta  šiuolaikinio meno ir skulptūrų ekspozicija po atviru dangumi. Buvo puiki proga pavaikščioti gamtoje ir pakvėpuoti grynu oru.  Ir galiausia pasiekėme pagrindinį kelionės tikslą -  J.Tumo- Vaižganto muziejų. Mus pasitiko armonikos garsai, ramybė, graži gamta. Gidas atskleidė Vadaktėlių istoriją, papasakojo apie knygnešių laikus, J.Tumą - Vaižgantą. Papasakojęs apie daraktorius, knygnešių gyvenimą, rusinimą, J.Tumo - Vaižganto gyvenimą bei kūrybą, staiga prisiminė apie bites, jų reikšmę seniesiems lietuviams, pasiėmė kankles ir uždainavo lietuvių liaudies dainą. Kanklių garsai, gido balsas visus tarsi užliūliavo. Išklausę gido ėjome kepti dešrelių. Vieni šildėsi prie laužo, kiti suposi  sūpynėse, dar kiti  grožėjosi gražia gamta. Pavalgę ėjome padirbėti. Mokytojos buvo mokiniams paskyrusios užduotis - vieni kūrė ketureilius, kiti -  kryžiažodžius, dar  kiti piešė. Skirtas darbo laikas   praėjo stulbinančiu greičiu.  Aptarę rezultatus, įkvėpę rudeniško oro  iš J.Tumo - Vaižganto ir knygnešių muziejaus, sėdome į autobusą. Grįždami dar stabtelėjome apžiūrėti šiaudinių pilių Naujamiestyje.

Taigi ši netradicinė pamoka buvo puiki proga pabūti gamtoje, pabendrauti vieniems su kitais ir turiningai praleisti laiką. Kaip mokytoja S.Vaitiekūnė pasakė : ,,Ši ekskursija ne tik smagi, ne tik pilna nuotykių, tačiau ir prasminga, puikiai praversianti ateityje."

K. Rizlerytė ir D. Purytė, 2C kl. mokinės“

Patyčių dėžutė
Kuriame Lietuvos ateitį
FR
Elektroninis dienynas
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?

LAMA BPO
Jaunimo linija
Mukis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter