Get Adobe Flash player

Gegužės 6 dieną Vilniuje vykusiame EMILE mokyklų vadovų  seminare ,,EMILE kokybės standarto ir nacionalinių įsivertinimo rodiklių dermė“, Radviliškiui atstovavo Lizdeikos gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pavaduojanti direktorių Ina Bajarauskaitė ir prancūzų kalbos mokytoja metodininkė Loreta Brobaitienė. Dalyvius pasveikino  Švietimo ir mokslo ministerijos Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vedėja Loreta Žadeikaitė, Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros laikinai einanti direktoriaus pareigas Monika Bilotienė.

Prancūzijos instituto Lietuvoje kalbos atašė Nicolas Torres ir asistentė Snieguolė Kavoliūnienė kalbėjo apie EMILE ( integuoto dalyko mokymo prancūzų kalba) kokybės diegimą Lietuvos mokyklose. Jie rėmėsi Pierre – Yves –Roux, Tarptautinio pedagoginių studijų centro eksperto iš Prancūzijos, vertinusio aštuonias Lietuvos mokyklas, pateiktomis išvadomis ir įžvalgomis.

Apie EMILE projekto veiklų poveikį mokyklai ir mokiniams kalbėjo Alytaus Dzūkijos pagrindinės mokyklos direktorė, Lietuvos prancūzų kalbos mokytojų ir dėstytojų asociacijos prezidentė Vilija Sušinskienė, Klaipėdos Smeltės progimnazijos direktorius Edmundas Kvederis, Vilniaus, Kauno, Anykščių mokyklų atstovai. Jie pažymėjo, kad projektas leidžia dirbti įdomiau, mokiniai gauna papildomų žinių.

Kalbant apie projeto ateitį, buvo akcentuota, kad svarbu tikėti šia idėja, tačiau mokykla ir mokytojai vieni ,,nepaveš‘‘. Jaučiamas Švietimo ir mokslo ministerijos dėmesys, projektą remia Prancūzijos ambasada. Tačiau ką daryti, kad Savivaldybių įnašas būtų didesnis?

Antroje seminaro dalyje buvo nagrinėjamos mokyklų įsivertinimo rodiklių ir EMILE projekto veiklos rodiklių dermė bei integravimo galimybės. Kalbėta apie kokybišką integraciją ir bendradarbiavimą, įgyvendinant  projektą. Laima Gudaitė, Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo skyriaus vedėja akcentavo, kad ,,gera mokykla-tai prasmės, atradimų ir mokymosi sėkmės siekianti, bendruomenės susitarimais savo veiklą grindžianti mokykla“.  Mokyklų vadovai ir mokytojai, dirbdami grupėse, atliko praktinius darbus, kaip integruoto dalykų mokymo prancūzų kalba 100 kokybės standarto  rodiklius iliustruoti mokyklų veiklos įsivertinime.

Metodininkė J. Tumlovskaja analizavo, ką ,,sako“ įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenys. Akcentavo, kad svarbu mokiniams pasakyti, jog ir mokytojai mokosi, kad visi mokosi drauge ir vieni iš kitų.

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien11
mod_vvisit_counterVakar0
mod_vvisit_counterŠią savaitę11
mod_vvisit_counterŠį mėnesį11