Get Adobe Flash player

Radviliškio Lizdeikos gimnazija – aktyvi Erasmus+ programos dalyvė ir veiklų įgyvendintoja. Atnaujintas ugdymo turinys pateikė daugybę iššūkių mokyklai ir mokytojui, o Erasmus+ programa padeda tuos iššūkius įveikti greičiau ir profesionaliau. Per pirmuosius Erasmus+ projekto mokymus keturių šalių mokytojai mokėsi į kompetencijas nukreipto vertinimo strategijų, aiškinosi verslumo ugdymo kompetencijas. Antrieji mokymai vyko sausio pabaigoje Šiaurės Makedonijos sostinėje Skopjė. Radviliškio Lizdeikos gimnazijos mokytojų komanda, dalyvavusi STRET.TT.2 projekto mokymuose „Skaitmeniniai įrankiai socialinio verslumo kompetencijų tobulinimui“, turėjo galimybę įsivertinti skaitmenines kompetencijas ir tobulinti darbo su įvairiais skaitmeniniais įrankiais ir programomis įgūdžius.

20240212_2 20240212_3 20240212_4 20240212_5 20240212_6 20240212_7 20240212_8 20240212_9

Rumunijos, Italijos, Lietuvos ir Šiaurės Makedonijos mokytojai pažintinėse veiklose praktiškai išbandė įvairius aktyviuosius metodus, padedančius įsiminti informaciją ir sukoncentruoti dėmesį, skatinančius atidžiai klausytis ir kūrybiškai mąstyti. Taip pat mokytojai dalijosi patirtimi, kaip ir kokios skaitmeninių įgūdžių tobulinimo programos yra naudojamos jų šalyse ugdymo procese. Kitos mokymų dienos buvo skirtos skaitmeninių kompetencijų tobulinimui ir įvairių skaitmeninių platformų bei įrankių pristatymui. Mokymus vedė edukologai iš Rumunijos. Praktinių užsiėmimų metu pristatytos ES programos SELFIE, DigiCompEdu ir aptartos jų naudojimo galimybės. Pirmiausia mokytojai individualiai įsivertino skaitmenines kompetencijas, o dirbdami grupėse išbandė skaitmeninius įrankius (Google Slides, Canva, Mentimeter, Jamboard, Miro ir kt.), atlikdami praktines užduotis, orientuotas į ugdymo procesą. Kadangi tai tęstinis projektas, kurio galutinis rezultatas yra intelektinio produkto – kompetencijų įsivertinimo įrankio sukūrimas, sudarytas tolesnės veiklos planas, numatyti konkretūs uždaviniai, stebėsenos seminarai. Kiekviena komanda savo mokykloje atliks mokytojų skaitmeninių kompetencijų įsivertinimą ir ves mokymus, kaip efektyviau galima panaudoti IT verslumo ugdymo bei jo integravimo skirtingų mokomųjų dalykų pamokose.

Antroji mokymų dalis buvo skirta socialinio verslumo ugdymui ir filantropijai. Nevyriausybinė organizacija ARNO supažindino su socialinio verslumo galimybėmis Šiaurės Makedonijoje, Skopjė Korčiagino gimnazijos mokytojai pasidalino patirtimi, kokias veiklas vykdo mokykloje. Taip pat projekto dalyviai lankėsi trijose socialinėse įmonėse, gyvai susitiko ir diskutavo su darbuotojais, susipažino su įmonių vykdoma veikla, siekiant ne pelno, o teigiamų pokyčių visuomenėje integruojant įvairias socialines grupes. Taip pat projekto dalyviai turėjo galimybę aplankyti žymiausius kultūros paveldo objektus, pasigrožėti gamta ir paragauti tradicinių valgių.

Šių dienų visuomenė vis dažniau susiduria su naujomis socialinėmis situacijomis, plečiasi ir socialinių problemų įvairovė, o klimato pokyčiai verčia gerai apgalvoti kiekvieną naujai pradedamą veiklą, todėl socialiai atsakingų būsimųjų verslininkų ugdymas bei vertybinių nuostatų formavimas yra dar vienas iššūkis šiuolaikinei mokyklai. Šiame laikmetyje mokytojo vaidmuo, žinios, kompetencijos tampa labai svarbūs, o Erasmus+ programa suteikia neribotas galimybes mokytojų profesiniam tobulėjimui, kuris yra neišvengiamas šiuolaikinės mokyklos poreikis.

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien9
mod_vvisit_counterVakar0
mod_vvisit_counterŠią savaitę9
mod_vvisit_counterŠį mėnesį9